Rendelési információk

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi.A kosárral kapcsolatos információkat folyamatosan látja a vásárló a kosár címke alatt lévő mezőben,ahol módosítani is és javítani is tudja rendeléseit.Miután a kosár „Megrendelés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget,itt vásárlóink szintén leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

Adott esetben a termék mellett kartonos kedvezmény százalékosan fel van tüntetve. Ez a kosár végösszegében nem jelentkezik, de a kiállított számlában mindenképpen érvényesítésre kerül.

Rendelés

Rendelését webáruházunkon keresztül bonyolíthatja le valamint telefonon és e-mailben egyaránt leadhatja a honlapon feltüntetett elérhetőségek bármelyikén.

Telefonos rendelésfelvétel: 06 20 335 1010 munkanapokon 8-16 óráig

Rendelésfelvétel e-mail ben:  bluepackh@gmail.com

Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy a megrendelt termék bizonyos esetben még nincs raktáron és ez a szállítás időpontját befolyásolhatja. Ezt mindig visszajelezzük Önöknek a rendelést követően a részünkre megadott elérhetőségeken.



A rendelés elküldése

A „Megrendelés”gombra kattintva,a vásárlónak,lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.és
  az utóbbi esetben elfogadja a „Vásárlási feltételek”-et illetve az „Adatvédelmi és jogi nyilatkozat”-ot és
megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy dönt, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Vásárlás" gombra.
Ha korábban már vásároltál áruházunkban, úgy add meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címed és jelszavad. Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, akkor add meg a vásárláshoz szükséges adatokat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned.

Ezután a négy lépést követve első lépésként leellenőrizheti a kosár tartalmát,amelyet javíthat módosíthat,esetlegesen tovább vásárolhat.

Második lépésként megadja a vásárláshoz szükséges adatokat és amennyiben nem regisztrált,abban az esetben beírja az ellenőrző kódot és tovább lép.

Harmadik lépésként kiválasztja a számára megfelelő fizetési illetve számlázási módot és tovább lép.

Negyedik lépésként leellenőrízheti rendelését,amelyet visszalépés során még javíthat módosíthat.

Abban az esetben,ha mindent rendben talál,elküldheti rendelését.


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyek a webáruházban a termékek mellett találhatóak. Az árak forintban megadott bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség Budapesten kívül, valamint Magyarország területén belül szerződött partnerünk (GLS Hungária Kft.) futárszolgálat szállítása esetén súlyhatártól függően kerül kiszámításra. Ennek összege nem jelenik meg a kosár tartalmában. Ilyenkor minden esetben a megrendelés elküldése után a kiszámított összeget illetve az utánvét díj összegét, amely a kiállított számlában szerepelni fog tájékoztatjuk a vásárlót. Ennek aktuális díjszabása, ahol a Vásárló is tájékozódhat egy táblázatban feltüntetve bruttó árakon megtalálható a
Vásárlási útmutató-ban. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és bizonyos esetekben,amennyiben telefonon nem sikerül felvenni a kapcsolatot (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívd az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási és utánvét költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.